top of page
Veelgestelde vragen
-
Mag ik mijn pakket ook met PostNL retourneren?Nee, dit kan alleen via DHL met het bijgevoegde retourlabel in je pakket.
-
Kan ik mijn set ook afhalen?Absoluut! We werken samen met BoBo's in Terheijden. Wil je jouw bestelling daar afhalen? Geef dit eenvoudig aan bij het plaatsen van je bestelling en bespaar op de verzendkosten!
-
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?Zodra u van ons een bericht heeft ontvangen dat uw bestelling klaarstaat, kunt u deze ophalen binnen de openingstijden van BoBo's. Vergeet niet om het afhaalbericht te tonen bij het ophalen. We kijken ernaar uit u te zien! De openingstijden van BoBo's vindt u hier: https://bobosbonbons.nl/contact/
-
Wat voor soort persoonlijk ontwerp kan ik laten maken?Bij Steentjes Verhuur staan we voor maatwerk. Gregor zet zich volledig in om jouw ideeën werkelijkheid te maken, of het nu gaat om een familieportret, een gedetailleerd schilderij, een indrukwekkend gebouw, of zelfs een uniek voertuig. Laat je creativiteit de vrije loop en wij zorgen voor het perfecte LEGO®-ontwerp dat jouw verbeelding tot leven brengt! Stuur een mailtje naar info@steentjesverhuur.nl en ontdek of jouw idee werkelijkheid kan worden.
-
Welk formaat familieportret of schilderij kan ik laten maken?We kunnen vrijwel elk formaat voor je maken! Maar om voldoende details en een herkenbaar portret te garanderen, raden we aan om je foto of afbeelding naar ons te mailen. Zo kunnen we samen bekijken wat het beste werkt en ervoor zorgen dat jouw ontwerp perfect tot zijn recht komt.
-
Wat zijn de kosten voor een persoonlijk ontwerp?Omdat we elk ontwerp volledig afstemmen op jouw specifieke wensen en elk project uniek is, stellen we een persoonlijke factuur voor je op. Zo krijg je altijd een prijs die perfect aansluit bij jouw maatwerk!
-
Leveren jullie ook de LEGO® steentjes voor een persoonlijke ontwerp?Ja, wij kunnen zeker de LEGO® steentjes voor je regelen! Jouw persoonlijke ontwerp kan gebaseerd zijn op steentjes uit een bestaande set, zoals de LEGO® Wereldkaart, maar we kunnen ook elk type steentje leveren dat je maar wilt. Wij zorgen voor alle steentjes en leveren een compleet bouwpakket, klaar voor jouw creatie. Om kosten te besparen, gebruiken we soms gerecyclede steentjes in plaats van nieuwe. Uiteraard worden deze steentjes zorgvuldig schoongemaakt en gecontroleerd op kwaliteit, zodat ze er als nieuw uitzien!
-
Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk verzilveren?Nee, dit is niet mogelijk. Al onze kortingscodes zijn 1 keer per gebruiker geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes.
-
Ik ben mijn kortingscode vergeten te verzilveren, kan ik die met terugwerkende kracht alsnog gebruiken?Nee, dit is niet mogelijk. Wij geven geen geld terug om kortingen met terugwerkende kracht te verzilveren.
-
Ik moet bij iedere bestelling opnieuw mijn gegevens invoeren, kan dit sneller?Ja dit kan zeker sneller! Maak een account aan bij de eerste bestelling, deze optie is te vinden boven de bestelnotities. Het systeem zorgt de volgende keer dat er wordt ingelogd dat de gegevens bewaard blijven.
-
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen? Is mijn bestelling goed aangekomen?Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in de spambox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn kun je ons altijd een bericht sturen, we kijken graag met je mee.
-
Ik krijg bepaalde steentjes niet uit elkaar, wat nu?Geen zorgen, als je steentjes echt niet uit elkaar krijgt, stop deze dan in 1 van de 2 meegeleverde reserve zipzakjes en geef dit op het opmerkingenformulier aan. Wij halen de steentjes dan voor je uit elkaar. Overigens zit er bij al onze sets een brick separator, een hulpmiddel tijdens het afbreken van je set.
-
Hebben jullie tips voor het afbreken en sorteren?Afbreken en sorteren kan best wat tijd kosten. Begin hier dus op tijd aan! Het helpt om tijdens het afbreken de steentjes al op kleur te sorteren, dit is namelijk de basis van onze sorteerfomulieren. Ook is onze verzendbox ideaal om te gebruiken voor losse steentjes, zo verklein je de kans om steentjes kwijt te raken.
-
Kan ik mijn set langer huren dan mijn huidige huurperiode?Ben je aan het einde van jouw huurperiode nog niet klaar met bouwen, stuur dan even een mailtje naar info@steentjesverhuur.nl en dan kijken we samen of we jouw huurperiode kunnen verlengen.
bottom of page